×


תפריט נגישות

מחירון קייטרינג בשרי

כמה עולה קייטרינג בשרי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קייטרינג בשרי מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "מדריך קייטרינג בשרי."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות קייטרינג בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לקייטרינג בשרי מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה קייטרינג בשרי ?

טווחי מחירים למנה

קייטרינג בשרי - 70-200 ש"ח
    
קייטרינג בשרי יוקרתי - 120-300 ש"ח
    
קייטרינג בשרי גורמה - 300-600 ש"ח
    
קייטרינג בשרי עממי - 100-150 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לארוחה בשטח - 80-160 ש"ח
    
מגש אירוח בשרי (עד 30 מנות)
120-250 ש"ח
    
תוספת מחיר עבור כשרות מהודרת 
10%-20%
    
    
עלות קייטרינג בשרי לאירועים

טווחי מחירים למנה
    
קייטרינג בשרי לחתונה - 200-300 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לברית - 80-160 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לבר מצווה - 120-250 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לבת מצווה - 120-250 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לאירועים קטנים - 100-150 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לשבת חתן - 100-150 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לאזכרה - 100-150 ש"ח
    
קייטרינג בשרי לשבעה - 100-150 ש"ח
    
    
עלות קייטרינג בשרי לשבת   
    
קייטרינג בשרי לשבת
- 50-120 ש"ח
    
מנת סלטים בחזקת בשרי לשבת
- 20-50 ש"ח
    
מנת דגים בחזקת בשרי לשבת
- 80-150 ש"ח

מחירון עודכן בתאריך 08.08.19

ט.ל.ח

 

מדריך קייטרינג בשרי

הצלחת האירוע תלויה לרוב בטיב האוכל ורבים נוהגים לדבר בזמן האירוע ולאחריו רק על נושא זה. כדי להשאיר חותם על האורחים וליהנות מאירוע מדובר לטובה חשוב להשקיע בנושא בחירת הקייטרינג. באירועים רבים נהוג להזמין קייטרינג בשרי הכולל תפריט בשרים עשיר אך יש מגוון אפשרויות ולכן רבים תוהים כיצד עליהם לבחור את חברת הקייטרינג.

למעשה, כדי לבחור בקייטרינג לאירוע יש להתחשב במספר גורמים עיקריים כגון: גודל האירוע, תקציב, סוג האירוע (חתונה, בר מצווה, אירוע חברתי, אירוע עסקי וכו'), כשרות ועוד.

כאשר מזמינים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כדאי לפנות לחברות המתמחות באירועים קטנים ומציעות תפריט גורמה עשיר, כמובן בהתאם לתקציב העומד לרשותכם וכאשר זקוקים לחברת קייטרינג לאירועים גדולים יש לבדוק כי החברה מנוסה בעריכת אירועים גדולים וכי יש לה את כוח האדם והציוד הנדרש לשם כך. בנוסף, בבחירת חברות קייטרינג עליכם לבדוק מה כולל השירות והאם החברה מספקת כלי הגשה וציוד נוסף.


לבדוק את נושא הכשרות

לאחר שבדקתם מספר חברות קייטרינג מומלצות וערכתם סינון ראשוני חשוב לבדוק באתר של חברת הקייטרינג את נושא הכשרות. מומלץ ליצור קשר עם חברת הקייטרינג ולבקש לשלוח העתק במייל או בפקס של תעודת הכשרות.

ניתן למצוא בשוק מגוון חברות קייטרינג בשרי כשר אך אם אתם זקוקים לכשרות מהדרין עליכם לחפש באינדקס חברות קייטרינג או במנועי החיפוש חברות קייטרינג בשרי כשר למהדרין. בנוסף, תוכלו למצוא חברות קייטרינג גלאט כשר ובהתאם לכשרות עליה אתם מקפידים תוכלו לבחור חברה העונה על הצורך שלכם ומתאימה גם לאורחים המגיעים לחגוג עמכם.


מיקום חברת הקייטרינג

לאחר שהחלטתם היכן אתם עורכים את האירוע ובחרתם אולם או גן אירועים כדאי לאתר חברות קייטרינג בשרי הנמצאות קרוב למקום האירוע. אם אתם עורכים חתונה בירושלים הרי מומלץ לחפש חברות קייטרינג בשרי כשר בירושלים ואילו האירוע נערך בתל אביב או באחד מיישובי המרכז, ואתם מקפידים בנושא הכשרות, עליכם לחפש חברות קייטרינג בשרי כשר במרכז. ההמלצה בענף קובעת כי יש להעדיף חברת קייטרינג קרובה למקום האירוע מאחר וכך האוכל המוכן מגיע עדיין חם וטרי ולא מוכן שעות ארוכות לפני מועד האירוע. בנוסף, חשוב לדעת כי יש חברות קייטרינג בשרי על האש ולכן יש לשנע את הבשרים והמנות בצד וככל שטווח הנסיעה קצר יותר כך מובטחת לכם לרוב איכות גבוהה יותר.


השוואת מחירים

כאשר אתם מחפשים קייטרינג בשרי השוואת מחירים נדרשת מאחר וחברות הקייטרינג גובות מחירים שונים. המחיר משתנה בין החברות מסיבות שונות, ביניהן המוניטין של חברת הקייטרינג, איכות חומרי הגלם והבשרים בהם משתמשים להכנת מאכלי הבשר, עונת השנה, סוג ההגשה ורמת השירות.

אם תהיתם כמה עולה קייטרינג בשרי הרי שתופתעו לגלות טווח מחירים עצום ושיטות חישוב שונות. כאשר אתם משווים מחירים עליכם לקרוא היטב את הצעות המחיר שתקבלו ולבדוק האם השירות כולל מלצרים, כלי הגשה, שולחנות בופה, עלות הנסיעה של משאית הקירור ושינוע המזון ועוד. יש חברות המגישות הצעת מחיר נמוכה אך גובות בנפרד עבור כל שירות נוסף ולכן הצעת המחיר שלהם יכולה להיות יקרה יותר מחברה המציעה מחיר אחיד למנה המגלם בתוכו את כל השירותים הנלווים מעבר להכנת הבשר ושאר המנות.


מוניטין של חברת הקייטרינג

יש מגוון חברות קייטרינג המציעות תפריט בשרי ולכן בבחירת חברה לאירוע שלכם כדאי לבדוק מהו המוניטין של חברת הקייטרינג ונהוג לבקש רשימת ממליצים. בנוסף, תוכלו לקרוא באתר של חברת הקייטרינג מכתבי המלצות של לקוחות אך כדאי לבקש המלצות מחברים ומבני משפחה על חברות קייטרינג מומלצות ואם הייתם באירוע מסוים ואהבתם את האוכל ואת השרות של החברה כדאי לבקש כרטיס ביקור.

חשוב לדעת כי יש באינטרנט אתרים מקצועיים המאגדים בתוכם מידע על כל ספקי השירותים לאירועים, לרבות חברות קייטרינג, וכיום ניתן למצוא אינדקסים מקצועיים ופורטלים של חברות קייטרינג בשרי לאירועים גדולים או קטנים ולמעשה לכל סוגי האירועים. באתרים אלה יש אפשרות לקרוא מידע על החברה, לבדוק מהי רמת הדירוג שלה בעיני הגולשים ולקרוא דעות, ביקורת והמלצות מגולשים שהזמינו את שירותי החברה בעבר. ברוב האתרים ההמלצות הן אובייקטיביות ולכן כדאי להיעזר במידע זה.


ניסיון מקצועי

יש חברות קייטרינג מכל הסוגים והמינים ולכן תופתעו לעיתים לגלות כי יש גם חברות קייטרינג בבית ויש חברות המציעות מטבח תעשייתי גדול וצוות מנוסה. בנוסף, כיום ניתן להזמין שירותי קייטרינג משף וממסעדות שונות, חלקן ידועות, ולרוב הזמנת קייטרינג בשרי גורמה משף או מחברה המתמחה בקייטרינג גורמה תבטיח לכם תשואות מהאורחים אך צפו לרוב למחיר גבוה יותר.

יש לבדוק היטב מהו הניסיון המקצועי של חברת הקייטרינג מאחר ואירועים נופלים וקמים על נושא האוכל ורמת השירות של צוות הקייטרינג. לאחר סינון ראשוני בין חברות הקייטרינג כדאי להתרכז בארבע עד חמש חברות המתאימות לתקציב שלכם ולסוג הבשרים והמנות ואז עליכם לתאם מבחני טעימה.

מומלץ לערוך את מבחן הטעימה באירוע אותו עורכת החברה על מנת לבדוק את תפקוד החברה בזמן אמת, לבדוק האם השירות מקצועי ואדיב לאורחים והאם האוכל טעים כמו שהוא נראה בתמונות. נסו לבקר באזור הכנת האוכל כדי לבדוק את רמת הניקיון והסדר ולבדוק את הציוד הקיים עמו עובדת החברה.


תפריט ומנות מיוחדות

כאמור, יש חברות קייטרינג רבות המציעות מגוון תפריטים בשריים. יש חברות קייטרינג ייחודיות המציעות לדוגמה מנות גורמה והגשה על צלחות מעוצבות בעוד אם אתם חובבים בשר אמיתיים לבטח תשמחו לדעת כי יש קייטרינג אסאדו, קייטרינג ארגנטינאי, קייטרינג ברזילאי ועוד. בנוסף, תוכלו להזמין גרילמן פרטי לאירועים המציע את הכנת הבשרים על האש לעיני האורחים וכך כל אורח מגיע כאוות נפשו לגריל, מזמין את המנה הבשרית האהובה עליו בהתאם לטעם ולאופן ההכנה המתאים לו, וליד הגריל נהנים האורחים מביצועי הגרילמן המקצועי.

יש שפים המציעים שירותי קייטרינג משף וכך ניתן ליהנות משף פרטי המציע את הכנת רוב המנות לעיני האורחים, לרוב מנות גורמה מיוחדות, אך כדאי לקבוע תפריט מראש יחד עם השף, על מנת להתאים את סגנון הבשרים לטעם שלכם ותוך התחשבות באורחים.

כאשר אתם מחפשים קייטרינג לחתונה או קייטרינג לבר מצווה או ליום הולדת עליכם להגדיר מראש תקציב וכדאי להשקיע בנושא בחירת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים או גדולים לאחר השוואת מחירים, בדיקת אתר החברה ושיחה עם לקוחות ממליצים וכדאי להיעזר באינטרנט על מנת להשוות, לקורא המלצות ולזכור תמיד כי אחרי האירוע כולם ידבר רק על נושא האוכל.


טיפים - קייטרינג בשרי

בימים עברו, לאירוע משפחתי גדול כקטן, היו נאספות כל הנשים: סבתות, דודות, חותנות ומחותנות- במטבח אחד ומבשלות כמויות בלתי נתפסות של אוכל ומיני מאכלים. כך האירוח נעשה ביד רמה ובאופן סיזיפי למדי, גם אם טעים באופן שאין שווה לו. מאז, תודה לאל, עברנו להזמין קייטרינג. בהנחה והחלטתם לערוך את האירוע שלכם לא באולם או מסעדה, אין שום צורך שתשברו את הגב בבוקר בישולים ארוך.


אישה לאישה חברה

נכון הדבר כי אין כבר אותה אחווה ששרתה אז במטבחי נשות המשפחה, הרי אם אתן לא נמצאות יחד שעות על שעות מעל סירים מהבילים, ייתכן ותתקשרו פחות. האומנם? אישית, הייתי מעדיפה לאסוף את כל אותן נשים וללכת ליום כיף בספא, בידיעה כי הוזמן קייטרינג בשרי איכותי לאירוע שלי, מאשר לגהור מעל סירים ולבשל- למרות האפקט החברתי.


למה זה כדאי ?

לא נכון יהיה לאומר שהסיבה לאותם בישולים חברתיים של נשות המשפחה הייתה כלכלית. בסך הכל- לא תמיד היה מקום שיכול היה לקבל משפחה מורחבת, מה גם שזה לא היה נהוג. כיום, המשפחות המועטות שעדיין נוהגות מנהג ארכאי זה משתמשות לעיתים קרובות למדי בהסבר הכלכלי - לטענתם, לבשל בבית יצא זול יותר מאשר להזמין קייטרינג בשרי לאירוע שלהם. זוהי טעות נפוצה. גם אם פעם מחירי הקייטרינג היו במעט יקרים יותר מן המצרכים הגולמיים אשר קנו הנשים, הרי ששעות העבודה שהשקיעו בכך (אם להעריכם כשעות עובד) היו מורידות את הכדאיות של הדבר. כיום, לאור המחירים היקרים של חומרי הגלם יוצא לא אחת כי הזמנת קייטרינג בשרי היא דווקא זולה יותר מאשר החומרים הגולמיים, עוד לפני שמחשבים את זמן העבודה!


מנוחה ולא דאגה

בעולם המתוח בו אנו חיים, הדבר האחרון שאנו צריכים זה מתח נוסף. אישה אחרי לידת בן, לדוגמא, שטרם החלימה, לאחר 8 ימים מצופה לערוך אירוע ולמול את בנה. לזו המעוניינת לערוך את האירוע בביתה- לא משתלם בעליל לקחת את עניין הבישול לידיה. אחרת, גם אם תעמוד בכך פיזית, סביר להניח שתפגוש את אורחיה עצבנית ומותשת- ולא תהנה מהאירוע שלה כלל.

 

שף פרטי לאירועים בלתי נשכח

תשאלו כל אישה נשואה והיא תספר לכם - בחיי הנישואין יש לא מעט רגעים לא קלים. באיזשהו שלב, גם הסובלניות שבנינו מתחילות להפיק עשן מהאוזניים באופן שיטתי למדי, כל שיש לעשות אז הוא לצאת להפסקה. על אף שהפסקה מהכל- כולל מהבעל- הינה חוויה נדרשת בפני עצמה, לעיתים דווקא בילוי זוגי הוא מה שנחוץ כדי להחזיר את השלווה אל הבית ואל חדר שנתכם. אז אם כבר רומנטיקה, לא נלך עד הסוף?


אישי, ייחודי ומפנק

אם באמת בא לכם על אירוע חד פעמי וייחודי, כזה שאמור לפצות על זמן רב שלא ביליתם יחד ולהפסיק לפחות לשבוע-שניים את רצף הריבים בבית, כדאי לחשוב יצירתי. אפשרות נהדרת במיוחד לאירוע כזה יכולה להיות הזמנת שף פרטי הביתה. כאן אפשר לאגד את כל היתרונות של בילוי מושקע ופרטי בבית (היא תעריך את זה שערכת את השולחן והוצאת את הכלים היפים יותר) יחד עם טעם של מסעדת יוקרה ברמה שכמעט ואין בארץ: כזו שמבשלים בה בדיוק לפי הטעם והבקשות שלך.


להעלות את הרף

בעת הזמנת שף פרטי עבור ארוחה חשוב שתדעו כמה דברים בסיסיים: קודם כל, השפים דואגים להביא עמם לפחות עוזר אחד, כך שהמטבח שלכם צריך להיות בעל יכולת הכלה של העובדים בו. אל דאגה- להשאיר את המטבח נקי הנו חלק מהדיל כמעט תמיד. בנוסף חשוב מאד ליידע את השף על מרכיבים שאסור שיהיו חלק מהערב: למשל אלרגיות מסוימות. לא תרצו שהבילוי הרומנטי שלכם ייגמר במיון. אבל גם דברים פחות חמורים- למשל אנשים שלא אוהבים בצל או שום באופן קיצוני יכולים שלא ליהנות מארוחה שתכלול את זה.


פינוק עד הסוף

באופן מפתיע, להזמין שף פרטי הביתה יעלה לכם כמעט כמו בילוי במסעדה ברמה יוקרתית בינונית למדי ולא יותר. אפשר לשדרג את החוויה ולשכור גם את שירותיו של מלצר עבור הארוחה, תאמינו לי שזה עושה חוויה של מליון דולר, במחיר הרבה הרבה פחות. כל זאת בלי להתניע את האוטו (כך שאפשר להתפנק גם על יין טוב) ולהישאר בנוחות הבית הפרטי שלכם.

 

10 טיפים קייטרינג בשרי

הברביקיו ביום העצמאות זה רגע שאתם מחכים לו כל השנה? ארגנטינאים בנשמה אבל פולנים בעדה?! אז קייטרינג בשרי זו האופציה האולטימטיבית עבורכם! הינה 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג הבשרי הכי איכותי וטעים  שישאיר אתכם שבעים, אבל צמאים לעוד!

1. מי יבוא לארוחה? - כשאתם מזמינים קייטרינג, בשרי בייחוד, חשוב שתחשבו מי הולך לבוא לארוחה ומי הולך לאכול את האוכל. לדוגמא: אם יש צמחונים סביר להניח שתצמצמו את ההזמנה, אם יש ילדים קחו בחשבון שהם לא אוכלים הרבה, אם באים אנשים עם בעיות בריאותיות כלשהן חשוב שתיידעו את בעל הקייטרינג להפחית במלח לדוגמא וכו'. התאימו את הארוחה לאורח ואל תשכחו ליידע את בעל הקייטרינג כדי שלא יזרקו אוכל לפח ויותר חשוב כדי שלא תזרקו כסף לפח!

2. מקום? - חשוב שלפני שאתם מזמינים קייטרינג תסגרו על מקום שיכיל את האירוע ויהיה מתאים להכנסת קייטרינג בשרי ולאירוח אורחים רבים. חשוב שתזכרו, בניגוד לקייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי בד"כ הוא יותר מאסיבי וכולל יותר אלמנטים ותוספים שונים, לדוגמא: אם הקייטרינג הבשרי הוא מסוג אסאדו שמוגש ישר מהגריל קחו בחשבון שצריך להקציב מקום לגריל וגם לזכור שיהיה ריח ועשן שעלול להפריע לסביבה וגם קייטרינג בשרי אי אפשר לאכול בד"כ בסכום מפלסטיק אז צריך להיות מוכנים מראש עם צלחות וסכום שהולמים אכילת בשר!

3. מוניטין - בשביל להכתיר קייטרינג או כל עסק בכללי, כעסק מצליח צריך שבכל דיבור עם אדם  שיש לו הכרות כלשהי עם העסק תהיה מילה טובה, ולכן חשוב שלפני שאתם נכנסים לעסקים עם קייטרינג ומבצעים הזמנה שתוודאו שלעסק יש מוניטין מצוין בשוק. בייחוד בעסק שכולל אספקה של מזון, צריך שלעסק  יהיה שם של מקום אמין ומקצועי שתדעו שאתם בידיים בטוחות ולכן חשוב שלא תתפשרו, לא תלכו לעסק  צדדי שאף אחד לא שמע עליו ותמצאו עסק איכותי עם שם ידוע למרחקים!

4. המלצות - תמיד תזכרו - אתם רוצים להיות בסופו של התהליך לקוח ממליץ לטובה ולכן בשביל להיות לקוח כזה אתם צריכים לוודא שהיו אחרים כבר לפניכם שתדעו שיש שושלת להמשיך בהצלחה! ולכן חשוב שלא תתעצלו ותחפשו המלצות בכל מקום. המלצות יכולות לבוא מהמון מקורות: מכרים, משפחה, ביקורות באינטרנט וכמובן, לקוחות לשעברקיימים! הדבר היחיד שחשוב הוא שתוודאו שכל המלצה באה ממקור אמין ושתוכלו לקבל מידע רב ממנה, למשל: המלצה שאיננה מלאה בפרטים כמו "טעים שם" איננה יעילה ורצוי שתקבלו המלצות ותחקרו את המקור עד שתקבלו מענה על כל השאלות שלכם.

5. אישורים מתאימים - חשוב שתבררו שלקייטרינג שאתם רוצים לשכור יש רישיון לעסק בתוקף! קיום יש המון חברות קייטרינג פרטיות ואנשים שעובדים מהבית שלא בהכרח מוסמכים לנהל קייטרינג כעסק ולכן חשוב שתפקחו עניים ותקבלו תמורה הולמת לסכום הכסף שאתם השקעתם! בנוסף, עסק עם רישיון בתוקף חשוף לביקורות מצד משרד הבריאות ועומד בתקנים המתאימים לניהול עסק מסוג זה - כל זה טוב עבורכם וזהו ההבטחה שלכם לשמירת בריאות אורחיכם באירוע, אף אחד לא רוצה לחזור עם כאב בטן מאירוע או גרוע מכך!

6. כשרות - לדתיים ושומרי המסורת שבינכם כשרות זהו בטח קריטריון חובה ולכן חשוב שלא רק תשאלו על תעודה מתאימה אלא גם תבקשו לראותה! עסק שתעודת הכשרות מוחבאת ולא מוצגת לראווה במשרד הוא עסק שרצוי לחשוד בו! בנוסף, מומלץ ואף רצוי שתכנסו לאתרי משרד מועצות דתיות ותבדקו האם הקייטרינג מופיע ברשימת העסקים בעלי תעודות כשרות!

7. מקצועיות - מקצועיות היא משהו שאתם צריכים לחפש ולא להתפשר עליו, חשוב שכל עובד ועובד וכל ניהול הקייטרינג הבשרי לאירוע שלכם יתבצע ע"י אנשים מוסמכים וראויים ויתבצע במקצועיות וביעילות - אף אחד לא רוצה לתת לאורחים שלו לחכות זמן רב לאוכל או לראות שהמזון לא מטופל בצורה נכונה כמו למשל בלי כפפות! איך באמת מוודאים שהעסק הינו מקצועי ושהאירוע שלכם יטופל בידיים הטובות ביותר? בד"כ מוניטין טוב והמלצות חמות יעשו את העבודה!

8. השוואת מחירים - קייטרינג הוא עסק פשוט, כיום יש המון אנשים עם המון תשוקה לאוכל וכשרון במטבח שפותחים קייטרינג כעסק צדדי או כעסק מרוויח לכל דבר ועושים זאת דיי במהירות ובקלות ולכם זה מעולה! התחרות בשוק היא גדולה והבדלים במחיר הם משמעותיים! ולכן חשוב שתשוו מחירים, עשו טלפונים ומצאו הצעת מחיר משתלמת!

9. קינוחים - אם כבר עושים אירוע אז עד הסוף, לא? ולארוחה טובה חייב סיום מתוק ולכן חשוב שתשקלו גם קינוחים בתפריט! וודאו שהקייטרינג הבשרי שאתם שוכרים כולל בתוך התפריט גם קינוחים, אם הוא אינו מספק קינוחים כדאי שתדאגו גם לזה בעצמכם - עצה שלנו, בחרו קינוח קליל כמו פירות וצרפו שתייה חמה, אין כמו לסיים את הערב עם מנה חמה ומתוקה!

10. טיפים קטנים - לפעמים טיפים קטנים יכולים להקל על הערב שלכם משמעותית ולכן ריכזנו עבורכם 3 טיפים שיעזרו לכם לעבור את הערב העמוס ביותר קלות!:

צרבת! - בקייטרינג בשרי הסיוט הכי גדול של כל מארח זה 10 אנשים ויותר עם צרבת שאינה מרפה ולכן חשוב שלפני האירוע תקנו בבית המרקחת כדורי מציצה נגד צרבת, לכל מקרה!

צמחונים! - צמחונים זהו האסון של כל אירוע עם קייטרינג בשרי אבל הוא לא חייב להיות! בררו לפני כמה אנשים לא מעוניינים לאכול בשר ולכן לסופר וקנו אוכל מוכן שיהיה לכם לכל צרה! בכוונה אנו ממליצים לקנות כי להתעסק בהכנות גם אם האירוע הוא בייתי - יש מספיק מה, לעשות אל תוסיפו!

פינת קפה ותה! - רצוי להגיש תה בסוף אך לפעמים אורחים מגיעים מוקדם ותסמכו עלינו, אם זה קייטרינג בשרי הם באים רעבים! ולכן רצוי שתקימו פינת קפה ותה קטנה עם קצת עוגיות כדי שהאורחים לא יתחילו את העל האש עם החתול של השכנים!

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על שירותי קייטרינג בשרי ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.